Czy oferowane produkty w Państwa sklepie są oryginalne?
Tak, wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie pochodzą z zaufanego i sprawdzonego źródła. Dokonujemy wszelkich starań aby oferowane kosmetyki nie były produktami podrobionymi.
Czy oferowane produkty posiadają polską etykietkę?
Tak, każdy produkt oferowany przez nasz sklep zawiera polską etykietkę z skróconymi opisami i niezbędnymi informacjami. Zdarza się tak, że opakowanie produktu jest zbyt małe aby umieścić wszystkie niezbędne informacje. W takim przypadku, na prośbę klienta, wszystkie informacje wysyłamy pocztą elektroniczną.
Czy będą dostępne inne produkty niż aktualnie oferowane?
Z dnia na dzień staramy się dostarczać Państwu nowości. Naszą misją jest sprowadzenie jak największej ilości produktów azjatyckich tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie :)
Czy wszystkie oferowane produkty posiadają datę ważności?
Większość naszych produktów zawiera wszystkie niezbędne informacje. Data ważności najczęściej znajduje się na opakowaniu wraz z datą produkcji i numerem partii. Owa informacja często zastąpiona jest oznakowaniem w formie „otwartego słoiczka” informującym w jakim okresie najlepiej zużyć produkt od otwarcia. Czasem zdarza się tak, że producent nie umieszcza żadnej z powyższych form informacyjnych. W razie wątpliwości zaleca się zapoznanie z poniżej dostępną rozpiską, zawierającą generalne wytyczne odnośnie przydatności do użytku.
Przydatność do użytku
Czy ceny produktów mogą ulec podwyższeniu?
Tak, czasem ceny naszych produktów mogą być wyższe. Jest to uzależnione od kursu walut lub zmian cen u naszego dostawcy.
Jakie formy wysyłki są dostępne?
Zamówione przez Państwa produkty wysyłane są za pomocą paczkomatów firmy InPost oraz kuriera firmy K-EX - przedpłata i "za pobraniem". Dodatkowo, na życzenie Klienta, zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie naszego sklepu.
Jaki jest koszt wysyłki produktów?
InPost paczkomaty:
Skrytka A - 11,30 zł
Kurier K-EX:
Przedpłata - 15,00 zł
Za pobraniem - 17,00 zł
Gdzie mogę śledzić moje zamówienie?
Każde zamówienie możecie Państwo śledzić za pomocą numeru paczki który zostaje nadany automatycznie po opłaceniu zamówienia. Status paczki możecie Państwo śledzić bezpośrednio na stronie InPost oraz firmy kurierskiej K-EX. Numer zamówienia wysyłamy na życzenie Klienta.
Czy jest możliwość wysyłki paczki za granicę?
Tak, jest taka możliwość. W takiej sytuacji należy skontaktować się z nami.
Czy faktura VAT jest dołączana do paczki?
Na życzenie Klienta faktura VAT jest dołączana do paczki i wysyłana drogą elektroniczną. Aby faktura VAT została wystawiona należy zaznaczyć wyświetloną opcję podczas składania zamówienia i podania niezbędnych informacji.
Czy mogę połączyć moje zamówienia, aby uniknąć podwójnej płatności za wysyłkę?
Tak, w takiej sytuacji należy skontaktować się z nami podając numery zamówień które chcą Państwo połączyć.
Czy mogę prosić o wysyłkę mojego zamówienia w innym terminie?
Tak, w takiej sytuacji należy skontaktować się z nami poprzez formularz który znajduje się w zakładce Kontakt.
Czy mogę odebrać osobiście moje zamówienie?
Tak, jest taka możliwość. W takiej sytuacji serdecznie prosimy o kontakt w celu umówienia terminu odbioru.
Czy mogę zwrócić zamówione produkty?
Każdemu Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej Umowy sprzedaży/nabycia, bez podania przyczyny w terminie opisanym poniżej.
Prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży/nabycia przysługuje Klientowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Klienta Towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem Klient wyśle oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży/nabycia na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz adres korespondencyjny wskazany poniżej. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Zgodnie z artykułem 38 p. 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, zwrot nie przysługuje w odniesieniu do towarów, dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
W celu zwrotu Towaru należy wysłać zwracany produkt/produkty na poniższy adres. W celu usprawnienia procedury zwrotu, uprzejmie prosimy o dołączenie do przesyłki ze zwracanym Towarem otrzymanej faktury VAT (jeżeli została wystawiona) oraz wypełnionego formularza zwrotu/reklamacji Towaru, który znajdziecie Państwo poniżej.
Adres korespondencyjny:
Wiesław Bilaszewski Singashop
ul. Myśliwska 65
41-800 Zabrze
Z dopiskiem "Zwrot"
Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później jednak niż w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od Umowy sprzedaży/nabycia. Zwrot środków nastąpi w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy, z którego dokonano płatności lub na rachunek karty płatniczej lub na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu/reklamacji. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu/produktów wraz z kosztami pierwotnej przesyłki. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek "za pobraniem".
Czy mogę złożyć reklamację produktu?
Prawo do złożenia reklamacji przysługuje w przypadku stwierdzenia:
- wad fabrycznych produktu;
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie dostawy, przy czym, w razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia produktu podczas transportu, zaleca się aby Klient sporządził w obecności kuriera protokół szkody, gdzie dokładnie opisze wadę przesyłki na protokole;
- niezgodności produktu z produktem zawartym w zamówieniu.
Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie produktów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień parametrów monitora Klienta.
Aby dokonać reklamacji produktu, należy wydrukować i wypełnić formularz zwrotu/reklamacji zamieszczony poniżej i wysłać reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem oraz fakturą VAT, która była dołączona do otrzymanego zamówienia na adres:
Wiesław Bilaszewski Singashop
ul. Myśliwska 65
41-800 Zabrze
Z dopiskiem "Reklamacja".
Brak dokumentu potwierdzenia zakupu (faktura VAT, potwierdzenie przelewu itd.) wyklucza możliwość reklamacji.
Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni roboczych liczonych od dnia wpłynięcia do Sklepu reklamowanego produktu. Sklep weryfikuje zasadność reklamacji i informuje mailowo Klienta o decyzji. W przypadku uznania reklamacji, produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu jego braku w magazynie), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu wraz z kosztem pierwotnej dostawy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, sklep ustala z Klientem mailowo czy zakupiony produkt zostanie odesłany do Klienta na jego koszt, czy też zostanie zutylizowany.
Comments (0)